BC HELPDESK

advies en ondersteuning 

Wie is BC Helpdesk? 

Francis Bretveld

Ik ben Francis Bretveld en ben sinds juli 2017 voor mijzelf begonnen onder de naam BC Helpdesk.

Als praktische privacy professional, heb ik vooral opdrachten gehad bij
relatief kleine (zorg)organisaties waarbij ik het de uitdaging vind om op een eenvoudige en praktische manier de geldende wet-en regelgeving te integreren. En deze juist te gebruiken om werkwijze en processen te verbeteren en te optimaliseren, samen met de mensen die goed zijn in wat ze doen. Hierdoor blijft de continuïteit en kwaliteit van de organisaties gewaarborgd.

Ik ben mijn loopbaan gestart met een HTS opleiding. Mijn eerste baan was als projectleider installaties bij stadsverwarming. Hier heb ik een bivalente warmteaansluiting mogen ontwikkelen. Daar is het al begonnen de "best of both worlds". De warmte van een electriciteitscentrale als basiswarmte en de bestaande ketels voor de piek, zodat met optimale inzet van geld en middelen een hoger doel behaald wordt.

Vervolgens in de snel opkomende wereld van de ICT gestapt, via helpdesk, systeembeheer naar uitwijkspecialist (MCSE) bij het Computer Uitwijk Centrum. Rondom het millennium als consultant vele bedrijven hun Business Continuity Management mogen helpen ontwikkelen.
En toen, ik wilde mijn kennis meer voor mensen inzetten. Na een half jaar in Peru in een kindertehuis te hebben gewerkt begonnen met de opleiding tot anesthesiemedewerker. Een geweldig vak waar techniek een belangrijke rol speelt maar waar de mens centraal staat.
Het analyseren, verbeteren, structureren en doorgeven van kennis zit in mijn DNA (vandaar de website afbeeldingen), dus toch weer aan de slag onder andere als functioneelbeheerder en kwaliteitsfunctionaris.

Als zelfstandig ondernemer hoop ik organisaties te kunnen adviseren en/of te "ontzorgen" met mijn kennis en ervaring.

Ik word er blij van als ik een dag ergens ben geweest en mensen zeggen hier kan ik mee aan de slag. 

  

Kijk voor een uitgebreid CV op mijn LinkedIn profiel.